Čínská odysea 2002
Děj svěžího a vtipného příběhu se odehrává v Číně. Mladý císař a jeho sestra utečou z císařského paláce. Setkají se s výtržníkem přezdívaným King Bully a jeho sestrou Phoenix. Je z toho láska na první pohled, ale osud jim postaví do cesty mnohé překážky, které musí překonat, než dojdou vzájemného štěstí.