Čistá
Londýnský East-End; desetiletý Paul si rozhodně neužívá bezstarostného dětství tak jako ostatní děti jeho věku. Naopak, po smrti otce se stává „hlavou rodiny“ a snaží se postarat o mladšího bratra a matku, která je závislá na drogách.
Snímek se odehrává v londýnském East-Endu. Desetiletý Paul si rozhodně neužívá bezstarostného dětství tak jako ostatní děti jeho věku. Naopak se po smrti otce stává „hlavou rodiny“ a stará se o mladšího bratra a matku, která je závislá na drogách. Navzdory svému věku se jí snaží být oporou a partnerem v marném boji se závislostí. Nakonec ale Paul ztrácí sílu a rozhodne se zjistit, co je na drogách tak lákavého a proč jim matka podléhá. Strhující snímek o nevinnosti, čistotě a střetu s tvrdou a nelítostnou realitou života s vynikající Molly Parkerovou v roli matky a Harry Edenem v roli Paula, byl inspirován mnoha podobnými případy. Režisér o filmu říká: „Ihned po přečtení scénáře mě zaujalo téma filmu. Křehkost vztahu mezi matkou a dítětem, dítětem a rodinou je námětem, který mi vždy připadal velmi důležitý. Navíc mne lákala možnost vyprávět příběh z perspektivy desetiletého chlapce.“ Snímek odstartoval svou festivalovou dráhu na festivalu v Torontu a byl promítán na letošním MFF v Berlíně. Jednu z hlavních rolí ztvárnila Keira Knightleyová, známá z loni uváděného filmu Bend It Like Beckham.