Maximální rychlost
Sedmnáctiletý automechanik Claudio pracuje pro staršího Stefana, který využívá jeho schopností vytvořit z jakéhokoli vraku sportovní vůz. V noci se oba účastní nelegálních závodů. Film zachycuje kolizi vnímavého mladíka se světem uchváceným univerzální rychlostí. Film byl uveden v hlavní soutěži loňského ročníku benátského festivalu, kde získal cenu filmových klubů FEDIC.