Starý, nový, půjčený a modrý
Mozaika odehrávající se v Kodani a realizovaná podle zásad manifestu Dogma ´95 konfrontuje různorodé životní postoje. Kromě peripetií ústředního páru sleduje také trio hrdinčiných kamarádek. Vyprávění - sevřené do několika dnů - rámují průhledy do velkoměstské každodennosti. Je postmoderní variantou příběhů o lásce, jež si nedá poroučet.