Zlomená křídla
Po manželově tragické smrti musí Dafna Ulmanová i její čtyři děti - od pětiletého Bara po sedmnáctiletou Mayu - najít východisko z neutěšené situace. Rodina se ocitá v krizi, ale přesto se nakonec dokáže semknout a společně čelit ranám osudu.
Příběh rodiny, která navzdory řadě krizí dokáže být soudržná a dokáže společně čelit nesnadnému osudu, balancuje na pomezí dramatu a komedie. Ulmanovy potkala tragická událost. Zoufalá Dafna zůstává sama se čtyřmi dětmi, musí bojovat o citové i finanční přežití, a potomci jí situaci zrovna neusnadňují. Pětiletý Bar se neumí vyrovnat se svou opuštěností. Desetiletý Ido se snaží přehlušit smutek riskantním skákáním do prázdného bazénu. Dospívající Yair odmítá chodit do školy a místo toho si přivydělává distribucí letáků v metru. A sedmnáctiletá Maya, která musí matce pomáhat s péčí o mladší sourozence, se zmítá mezi pocity hněvu a viny. Nečekaná nehoda však rodinu znovu spojí a dá všem naději, že rány v srdci se zhojí a oni jednou opět dokážou roztáhnout k letu i zlomená křídla.