Znenadání
"Láska, která nemá vysvětlení, má důkazy...". Motto na cestě nesourodé trojice dívek, které dal osud dohromady násilím, aby vyzkoušel, jak velká je míra jejich samoty. Režijní prvotina, oceněná na Festivalu nezávislého filmu v Buenos Aires Zvláštní cenou poroty a Cenou diváka, na MFF v Locarnu Cenou Dona Quijota.
Marcia je tlustá a zklamaná prodavačka spodního prádla, kterou nedávno opustil milý. Přáteli rovněž neoplývá. Její život v Buenos Aires je šedivý a nudný, dokud si ji jednou na ulici nevyhlédne svérázná dvojice neohrožených dívek: Mao a Lenin. Na první pohled je v nich právě tak málo ženského a něžného, jak málo lidského bylo v původních nositelích těchto jmen. Poté, co Mao vyzná ohromené Marcii svérázným způsobem svou nespoutanou vášeň, nemá Marcia na vybranou. Nechá se zavléci do hry na lásku. Mao jí v rámci svého hesla "Protože láska, která nemá vysvětlení, má důkazy, a důkazy mají stejnou hodnotu jako láska" vnutí svou vůli. Marcia, jež dosud dokázala rozlišovat mezi přátelstvím, sexem a láskou, je zmatena, přesto se v nové společnosti vydává za dobrodružstvím. Zatímco Mao dokáže po celou dobu utajit svou identitu a nesejme ani na chvíli masku drzé a protřelé zlodějky, za Lenin, vyzbrojenou nožem, se skrývá zraněná duše dívky Veroniky, toužící po ztracené mateřské lásce. Je to vlastně její příběh, v němž protagonisté vylézají ze svých krunýřů...