Zóna
Desetiminutové fotografické svědectví o motocyklech, antisemitismu, rokenrolu a hákových křížích na pařížském předměstí Aubervilliers v 70. letech 20. století. Snímky dokumentující kořeny neonacismu v Evropě doprovází Baitelův komentář, popisující jeho pětiletý pobyt v "zóně".