Špína Londýna
Afričan Okwe a turecká divka Senay žijí v Anglii ilegálně a oba se bojí odhalení. Když ale přijdou na stopu zločinu, neváhají.
Okwe vystudoval medicinu a má doma v Nigerii rodinu. V Anglii žije ilegálně, večer jezdí s taxíkem a v noci dělá vrátného v hotelu pochybné pověsti v západním Londýně. Vlastní byt nemá, ale přespává přes den v pokojíku turecké dívky Senay, která každé ráno odchází do práce. Uklízí ve stejném hotelu, kde je Okwe nočním vrátným. Senay je na tom o trochu lépe než Okwe, poněvadž už má zažádáno o povolení k pobytu a patrně ho dostane, pokud se neprozradí, že na černo pracuje. Jednou v noci objeví Okwe v jednom z hotelových pokojů cosi velmi zvláštního a znepokojivého. Pochopé že se tu za jeho zády děje cosi krajně nekalého. Protože jako ilegální přistěhovalec nemůže zavolat policii, začne pátrat na vlastní pěst a octne se náhle v nebezpečném světě zločinu. Brzy se ukáže, že v sázce už není jen jeho pobyt v Anglii, ale jeho život. Není ale už s to se zastavit... Do role turecké dívky Senay obsadil režisér Audrey Tautou, proslavenou filmem Amélie z Montmartru.