Loutky
Macumoto a Sawako se vroucně milovali, ale rodiče rozhodli jinak. Přinutili zamilovaného mladíka, aby se s dívkou rozešel, protože mu jako nevěstu vybrali dceru bohatého obchodního partnera. Zoufalá Sawako se pokusila o sebevraždu, a přestože ji zachránili, ztratila paměť. Macumoto se k ní vrátil a jako ti nejchudší z chudých teď spolu bloudí krajinou. Jejich putování trvá čtyři roční období… Hiro je mocným šéfem japonské jakuzy, a přestože má moc i peníze, cítí se velmi osamělý. Před třiceti lety pracoval v továrně jako dělník, jeho milá mu nosila každé poledne oběd a snila o společném životě. Jenže Hiro chtěl víc a vydal se cestou zločinu. Nyní se vrací do míst, kde se cítil šťastný, a hledá ztracenou lásku… Haruna Jamaguči bývala slavnou popovou hvězdou, ale po automobilové nehodě skrývá svou znetvořenou tvář před světem. Většinu času tráví na osamělé pláži a nechce se s nikým setkat. Snad jen slepý Nukui, který ji na dálku zbožňoval, bude mít trochu štěstí… Tři povídky ze současnosti propojuje příběh o nešťastné lásce z tradičního loutkového divadla Bunraku.