Otevřená srdce
Cecilie a Joachim jsou zamilovaní snoubenci, plánující společnou budoucnost. Marie a Niels, kterým je okolo čtyřiceti let, žijí několik let ve šťastném manželství a mají tři děti. Cesty obou párů se protnou při nešťastné autonehodě, která obrátí jejich životy vzhůru nohama.
Cecilie a Joachim jsou zamilovaní snoubenci, plánující společnou budoucnost. Marie a Niels, kterým je okolo čtyřiceti let, žijí několik let ve šťastném manželství a mají tři děti. Nejstarší čtrnáctiletá Stine je v pubertě a má neustálé spory s matkou. Životy obou párů se protnou při nešťastné autonehodě, kdy si Marie, rozrušená další hádkou se Stine, nevšimne Joachima vystupujícího z auta a srazí ho na zem. Joachim je ihned převezen do nemocnice. Niels je doktorem a pracuje v nemocnici, ve které je Joachim ošetřován. Marie, která se cítí vinna, žádá svého manžela, aby se ujal Cecilie. Film Otevřená srdce je hluboce lidským snímkem patřícím mezi filmy natočené podle manifestu Dogma. Režisérka intenzívně a až na dřeň zkoumá city svých postav a klade otázky o křehkosti životních jistot, síle lásky, bolesti, vině a o náhodách, které nečekaně otočí náš život vzhůru nohama. Naděje však dřímá ve všech upřímných a otevřených srdcích.