American Splendor
Harvey Pekar pracuje v nemocnici pro veterány v rodném Clevelandu. Jeho monotónní život se začíná měnit, když se rozhodne popsat v komiksové podobě právě tento nudný, ubíjející život… Film získal Hlavní cenu poroty na FF v Sundance 2003 a Cenu FIPRESCI na MFF v Cannes 2003.