Šťastné dny
Syrový obraz nemilosrdné městské reality, jejíž mladí aktéři se prodírají životem a pokouší se naplňovat své nedefinované touhy s živočišnou brutalitou, která je pro ně samozřejmá. Snímek získal Stříbrného leoparda v roce 2002 na festivalu v Locarnu a Cenu za nejlepší film na MFF v Bruselu.