Návod k použití
Merriman Jessup působí jako obyčejný mladý muž. Na rozdíl od ostatních lidí však neopouští dům, v němž bydlí. Má prostě strach vycházet. Živí se jako autor počítačových manuálů a přátelí se jen s těžce nemocnou sousedkou. Vše se změní, když se do manhattanského činžáku nastěhují manželé Slim a Joe.
Merriman Jessup patří k lidem, kteří prostě nevycházejí ze svého domu. Ve sklepním bytu manhattanského činžáku píše počítačové manuály a pro jídlo si posílá. Jeho jedinou přítelkyní je těžce nemocná sousedka Camille, o niž se stará. Občas se pozdraví se dvěma dalšími sousedkami, ruskými prostitutkami. Vše se změní, když se do domu nastěhují manželé Slim a Joe. Jessup se musí proti své vůli zúčastnit divokého večírku, kde se také provozuje skupinový sex. Svou odtažitostí zaujme podivínský muž energickou Slim. Když její muž, který je hercem, odjede na natáčení, Slim se rozhodne zbavit souseda jeho traumatu. Ten se pod vlivem nečekaného vztahu opravdu proměňuje, jeho „cesta ven“ však není jednoduchá. Scott Saunders ve spolupráci s hercem Michaelem Harrisem natočili typický nezávislý snímek, odehrávající se v omezeném prostoru a s minimem postav. Značnou roli v jejich příběhu hraje sex, který je však podán decentně. Hlavní ženskou postavu přesvědčivě hraje Tatum O’Nealová, známá z dětské role v Papírovém měsíci (1973) a jako bývalá manželka tenisty Johna McEnroe.