Tančírna
Postarší učitel tance, žijící ve velkoměstském paneláku, jednou týdně nasedá do auta, aby v zapadlé vesničce v místním „kulturáku“ vedl taneční kurzy. V životě vesničky hrají kurzy velmi důležitou roli; učitelka, prodavačka z konzumu, pošťák i chovatel vepřů shazují rozšmajdané pracovní boty, nazouvají střevíčky a lakýrky a v rytmu rumby, tanga či valčíku se přenášejí do jiného světa. Na závěrečný ples – i přesto, že lije jako z konve – se dostaví celá vesnice. Cena za nejlepší režii, Wiesbaden 2003, Stříbrný drak, Krakov 2003.