Marie a její synové
Marie Hamelová je mladá žena, které se zhroutil celý svět. Při autonehodě totiž přišla nejen o manžela, ale i o svého jediného syka. Zoufalství, osamělost a beznaděj se rozhodne řešit tím, že si dá do novin inzerát, v němž hledá dítě postrádající mateřskou lásku. Jeho prostřednictvím najde hned čtyři "syny", kteří se od sebe liší věkem, sociálním postavením i povahou, jedno však mají společné: jsou ochotni přijímat její péči a cit. Školák Martin má konflikty s brutálním otcem, dospívající Victor uniká před realitou do počítačové sítě a mladý herec Alex si bolestně řeší otázku své profesionální a sexuální identity. Sobecký bankovní úředník Paul má sice ženu a dvě děti, kdo je však jednou sirotkem, je jím celý život... Mariiny idealistické představy o novém životě ovšem narážejí na stejné problémy, jaké musí matka řešit v každé skutečné rodině. Do vztahu s Paulem navíc rušivě vstupuje "incestní" prvek. Mladá žena je však přesto odhodlána vytrvat. Neztrácí naději, že jí její "synové" pomohou překonat bolest z vlastní ztráty a vytvořit nový, obohacující, vnitřně stabilní citový svět.