Fear X
Poté, co byla jeho žena zavražděna, ztratil Harryho život smysl. Muž, sužovaný halucinacemi, podivnými vizemi a přeludy, už nechce nic víc než pochopit, proč jeho manželka vlastně zahynula. Pravdu však musí objevit sám... V hlavní roli John Turturro.