Režisérka Una Celma o svém filmu: "Tento film je portrétem zástupců dvou generací, jejichž životy byly negativně poznamenány přechodem společnosti od komunismu k hospodářství volného trhu."
Do soužití Ivarse a jeho strýce Fredise citelně zasáhla mladá prostitutka Liene. Sedmnáctiletý Ivars přijel do Rigy z chudého venkova, aby zde vydělával na svou neúplnou rodinu. S Fredisem obývá prostory bývalé továrny na munici, kde strýc za minulého režimu pracoval a kam byl nucen se uchýlit po ztrátě stálého zaměstnání a po rozchodu s manželkou. Aniž by věděli o jejím způsobu obživy, oba o Liene začnou usilovat, a když Ivars zjistí, že Liene s Fredisem spí, popadne starou pušku a hrst nábojů a jde se strýcem zúčtovat… Una Celma o svém filmu prohlásila: "Snímek se zabývá aktuálními i univerzálními tématy. Aktuálním tématem je dění ve společnostech, které se vyvinuly po rozpadu Sovětského svazu před deseti lety. Kde jsou nyní, jak tam lidé žijí? Za jakou cenu se začalo Lotyšsko podobat Západu? Univerzálními tématy jsou láska, zrada, mládí a ztracené mládí, rodinné hodnoty a rozpor mezi idealismem a hrubým materialismem."