Dokumentarista
Jednotlivé kapitoly filmu - Lom, Porodnice, Žebráci, Hostina žebráků, Dětský útulek, Běženci a Odstřel - vypovídají o dnešní Arménii. Práce s kamenem, svatby a rodící ženy, smysl pro pospolitost patří ke světlým stránkám existence země, zdevastované válkou a nezaměstnaností. Sužuje ji bída, exodus, alkoholismus a zločin. Ředitel věznice považuje své klienty za politické, protože zneužili nezávislost vlasti. Jsou sytí, jejich děti hladové. Zločinci pořádají hony na lidi, lidé na toulavé psy. Smrt ale střídá nový život, beznaděj naději.