Hej, Slováci
Mozaika minipříběhů z různých částí Slovenska přináší originální pohled na chudobu jako společenský fenomén ovlivňující chování slovenské populace. Autor si klade otázku, zda toto chování souvisí s nepřipraveností Slováků na novou dobu či je to jen důsledek neschopnosti vykročit z uzavřeného kruhu.