Mají Knuta
Ať už jde o zábavu, nebo o politiku, dostávají se účastníci jedné lyžařské dovolené jen do potíží. Hrdiny jemné společenské komedie z počátku osmdesátých let je několik levicově smýšlejících přátel, kteří se ocitají na horské lyžařské chatě. Příběh se odehrává v době, kdy byly v Německu módou protestní pochody a demonstrace proti nukleární válce, i když se brzy měly stát minulostí. Umístěním děje do nedalekého Rakouska však tvůrci filmu získali patřičný nadhled. Ingo (Hans-Jochen Wagner) a Nadja (Valerie Kochová) probírají svůj vztah, když se ozve klepání na dveře a objeví se první z řady nečekaných hostů. Chata totiž patří Nadjině rodině a její bratr Knut (Ingo Haeb) sem pozval své politicky činné přátele, aniž o tom sestře něco řekl. Posléze přichází zpráva, že "dostali Knuta."