Yellowknife
Max a Linda jsou na útěku: prchají směrem na sever Kanady. Na cestě, která vede z Monctonu do místa jménem Yellowknife, se seznámí se záhadnými dvojčaty, mladými chlapci, kteří si vydělávají jako striptéři, a se stárnoucí barovou zpěvačkou Marlène, již doprovází její podezřelý manažer a řidič Johnny. Ani jeden z těchto podivných, poněkud tajemných a osamělých hrdinů nemá žádné kořeny: postupně se však mezi nimi vyvinou křehké a složité vztahy, jež přivedou každého z nich až na okraj propasti zoufalé vášně. Prázdné cesty, levné motely, bary a noční kluby, sex za peníze a špatná rozhodnutí: život, z něhož zdánlivě není úniku... Nekompromisní, kruté a existenciální road movie.