Moje tělo
Ve snaze prozkoumat svou identitu odkládá režisérka před kamerou oblečení a vede odvážný a výsostně upřímný dialog s vlastním tělem na téma jeho nedokonalosti.
Výsostně osobní dialog režisérky s vlastním tělem ve formě reflektování komplexů méněcennosti a více či méně démonizovaných zdravotních problémů, které provázely její dětství a dospívání. Narcismu vzdálené komentáře, naplněné ironií a vtipem, podtrhují velmi funkčně smontovanou půlhodinovou férii obrazů těla nahlíženého z různých úhlů a vzdáleností.