Miluj svého otce
Ve filmu švýcarského režiséra Jacoba Bergera řeší slavný spisovatel a jeho syn během cesty napříč Evropou svůj problematický vztah. Snímek, který je hereckým koncertem otce a syna Depardieuových, je protkán náznaky nereálných událostí, avšak nikdy se nezvrhne v taškařici nebo naopak v sentimentální drama. Spíše než přehlídkou dramatických scén mezi otcem a synem se stává napínavým a zároveň emotivně působivým příběhem. Dojem odstupu od reality je zvýšen díky Bergerově režii, jež se vyznačuje neobvyklým vtipem a humorem. Snímek nejednou působí jako překroucená verze klasického filmu z padesátých let, Bergmanových Lesních jahod - také se totiž soustřeďuje na vynikající osobnost, jež na své cestě za převzetím ceny oživuje vzpomínky na mládí a na své chyby.