Brak
Tři kamarádi využijí uvolněný byt rodičů jednoho z nich k uspořádání velkolepé pánské jízdy, avšak večírek se jim brzy nečekaně změní v noční můru. Autorský debut scenáristy a režiséra Karla Spěváčka je svérázným pokusem o černou komedii nezávislého amerického střihu.
Tři kamarádi využijí uvolněný byt rodičů jednoho z nich k uspořádání velkolepé pánské jízdy. Užívají si: popíjejí, kouří marihuanu, telefonicky si objednají pizzu a také prostitutku Nicol. Zdárně se rozbíhající večírek se ale brzy mění v noční můru, když kluci zjistí, že Nicol se stačila předávkovat drogou a „ze všech postelí musela zemřít zrovna v tý maminčiný“. Jak ale urychleně odklidit její mrtvolu před návratem rodičů, když na scénu postupně vstupují poslíček s pizzou, Nicolin pasák Iggy, zvědavá majitelka domu, starostlivý dědeček, přítelkyně, která také nemá zrovna šťastný den, a nakonec i nájemný zabiják, hledaný nejen v republice? Úměrně s ubíhajícím časem tak klukům narůstají nové a nové problémy… Snímek využívá slangu "–náctiletých", kterým je také především určen, a osciluje mezi teenagerovskou komedií a postmoderní krimi, postavenou na svérázných citacích řady známých domácích i zahraničních filmů. Režisér o svém filmu mj. řekl: „Filmový scénář nese jasnou inspiraci americkým nezávislým filmwem, který je u nás zatím nemyslielný a právě na jeho pozici by měl nastoupit film studentský, který splňuje veškeré požadavky nezávislého filmu, ať už je to netypickou volbou tématu či nízkým rozpočtem."