Fimfárum Jana Wericha
Pětice příběhů z knížky Jana Wericha je dílem Vlasty Pospíšilové a jejího mladšího kolegy Aurela Klimta. Nejlepší tradice českého animovaného filmu se spojují s nejnovějšími výboji ve svobodném prostoru laskavě humorných příběhů, určených chytrým dětem a chytrým dospělým.