Miluji tě
Yi se poprvé setkal s Ju, když si měla brát jeho nejlepšího kamaráda. Tehdy v noci všichni společně něco vypili a pak si chtěli jít zaplavat. Došlo však k neštěstí – mladík skočil do prázdného bazénu a zabil se. Podruhé ji uviděl v nemocnici, kde Ju pracovala jako zdravotní sestra. Pozval ji na schůzku, následovala další, dvojice se do sebe zamilovala a brzy se konala svatba. Novomanželé se nastěhovali do dívčina pokoje, který sloužil zároveň jako ložnice, obývák, kuchyň i pracovna. Brzy však vypukly první rozmíšky, hádky byly stále častější a prudší. Dívka se chovala nepochopitelně a toužila po neustálém ujišťování, že ji Yi miluje. On si přál mít alespoň chvíli klidu a vynucoval si ji dětinským trucováním. Ovzduší nabité vzájemným nepochopením houstlo a téměř skončilo tragédií. Teprve poté, co se jejich cesty rozešly, si oba uvědomili, jak hluboká byla jejich láska.