Má kamera a já
Zdánlivě jednoduchý, avšak nápaditý a emotivně působivý snímek pojednává o posedlosti život filmovat - nikoli prožívat. Hrdinou příběhu je muž, jenž od svých šesti do šestatřiceti let jen zřídka pustí ukazováček ze spouště kamery, jíž zaznamenává každodenní události. Nutkání natáčet a odpor k navazování kontaktů jsou zde zkoumány s výraznou humornou nadsázkou a příjemnou melancholií. Náš hrdina Max (Zinedine Soualem) se náhle zamiluje do smyslné slepé dívky (Julie Gayetová). Stává se vypravěčem vlastní odysey, jejíž součástí jsou jeho stále propracovanější amatérské filmy. Citový růst - a v tomto směru má stále co dohánět - u něj ovlivňují stejnou měrou dvě věci: hledáček kamery a přirození. Soualem, obdařený smyslem pro jemně humorný výraz, je ve své roli absolutně přesný a stejně jako jeho partnerka přesvědčivý v každé nuanci.