Chameleon
Autorský film, v němž Luca Barbareschi, spoluscenárista a režisér, vytvořil i hlavní roli, je satiricky laděným zamyšlením na téma "jak chutná moc". Augusto je z rodu správných chlapů do chvíle, než vstoupí jako poslanec na půdu parlamentu v Římě. Tam brzy pochopí, že vysoká politika žádá od každého, kdo se na ní podílí, ústupky a nekonečné „sebezapření“.