Ztracená pistole
Toho rána má Ma Shan, vesnický policista ve středních letech, hlavu bolavou jako střep. Nepamatuje si, co pil, kdy a s kým to pil, natož kolik toho bylo. Neví ani, jak se dostal domů. Při bližším ohledání svých věcí však zjistí nepříjemnou věc. Služební pistole, již má většinou uschovanou v pouzdru u kalhot, je pryč. A v tradicionalistické Číně není ztráta zbraně pouhým přestupkem, nýbrž nesmazatelnou hanbou, která se s policistou potáhne až do smrti. Ma Shan musí zjistit, co se včerejšího večera vlastně odehrálo. První indicie ho dovedou za krásnou Li Xiaomeng, která mu vylíčí, že se včera potkali na svatbě Maova bratra. O žádné zbrani ale nic neví. A to není dobře, protože zvěsti o neštěstí, jež Ma Shana postihlo, už dokolovaly až k jeho nadřízeným, kteří to rozhodně nenechají bez odezvy...