Moře vidí vše
Příběh filmu, k němuž napsal scénář slavný japonský tvůrce Akira Kurosawa, se odehrává v první polovině 19. století v malém provinčním městě na mořském břehu. Ve čtvrti s červenými lampiony žijí gejši. Je mezi nimi i půvabná O-Shin, toužící po lásce a štěstí.