Vzpomínky mrtvého muže
Film, který podle vlastního scénáře natočil režisér Markus Heltschl, osciluje mezi kriminální skládankou a mysteriem o relativitě pravdy. Autor sám jej označil za "příběh o posedlosti sledováním druhých". Všichni hlavní aktéři - oběť, podezřelá dívka i detektiv - jsou zatíženi traumaty a všichni něco skrývají. Zarputilý kriminalista se kromě zamotané kauzy potýká se žárlivostí na bývalou partnerku. Ve vyprávění - připomínajícím rané snímky Atoma Egoyana i autentická svědectví ve stylu manifestu Dogma ´95 - hrají zásadní roli videozáznamy, z nichž je postupně dešifrována nejednoznačná skutečnost.