Jsem Odnikud
Vesnička Miková ve východním Slovensku si rozhodně na nezájem médií nemůže stěžovat. Díky slavnému rodákovi Andy Warholovi si snad každý obyvatel užil svých „15 minut slávy“. Rakouský dokumentarista se zaměřil právě na tento rozměr novodobého mýtu – jak média zasahují do poklidného života obyvatel, jak mění jejich tužby a zda a jak s nimi manipulují.