V krajině snů
Watan, který patří k domorodým obyvatelům ostrova Tchaj-wan, se vrací do města a vydává se po stopách svého mládí a ženy, kterou miloval. Sen o prosném poli ožívá i v milostném příběhu dívky, která jej po telefonu vypráví mladému Xiao Mo.
Watan, pocházející z kmene Atayalů na ostrově Tchaj-wan, dostává dopis. V cementovém kvádru se našla jeho peněženka s doklady, kterou ztratil před deseti lety. Je v ní i fotografie jeho ženy, která od něho odešla. Watan se vydává do města a návratem do míst, kde byl šťastný, si připomíná sen o prosném poli. Mladík Xiao Mo pracuje přes den v japonské restauraci. Vede osamělý dekadentní život a jen on sám ví, co v životě ztratil. Jedné noci mu zatelefonuje dívka a vypráví mu svůj milostný příběh o prosném poli... "Kdysi jsem navštívil domorodou vesnici v horách," říká režisér. "Mluvil jsem tam s jedním starcem, naslouchal jeho zpěvu a vyprávění o tom, jak nádherný je pohled na prosné pole. Vydal jsem se je hledat, ale nikdo mi nedokázal říct, kterým směrem se mám přesně vydat. A tak jsem si představoval, jak asi vypadá, jak se vlní ve větru a mění se od svítání do západu slunce. Má v sobě osamělost, řekl jsem si, a tehdy jsem začal přemýšlet o tomto filmu."