Singaravva
Mladá dívka Singari v touze po partnerství, lásce a sebenalezení bojuje s bezcitným, sobeckým a despotickým světem svého otce a ženicha, jehož otec vybere ze zcela zištných důvodů a bez ohledu na dceřino štěstí.
Ústřední postavou příběhu je Singari, dcera jedné ze tří manželek zkaženého hrabivce Gowdy. Ten Singari nejprve provdá za mrtvolu, jen aby získal majetek zesnulého, poté s podobnými pohnutkami za mahárádžu Desaiho, impotentního samolibého zvrhlíka. Deasaiho matka touží po vnukovi – pokračovateli rodu, Desai však selže už při svatební noci – obvykle omdlévá již při pohledu na ženská stehna. Singari touží po naplnění své partnerské i mateřské role, v zoufalství se obrací i na místního šamana, slibujícího přivést ženu do jiného stavu bez početí. Šaman se však projeví jako podvodník a zbabělec, jako je tomu se všemi mužskými postavami pohybujícími se v prostoru Desaiho paláce. Výjimkou je Mariya, který mstí smrt své sestry, jíž zavinil Gowda. Zabije ho a uchrání tak Singari před ztrátou veškerého majetku, o nějž chtěl Gowda svou dceru připravit.