Braunserver
Vizuální i zvuková kompozice sestavená technikou samplování výhradně ze současných reklam.
Film-hudba. Pětadvacetiminutový snímek, pod nímž je kolektivně podepsaná berlínská skupina Column One: jízda na horské dráze současné reklamy a mediálních obrazů. Autoři vstupují do jednotlivých situací a postupným zkoumáním detailů a kratičkých časových smyček podnikají (v nelítostném rytmu techna) výpravu pod povrch sdělení, za záměr reklamních tvůrců. Autoři často krájejí svůj materiál až k nejmenší myslitelné porci informace: z fragmentů pak nabízejí hru rytmů, obrazů, nových sdělení. Film lze vnímat jako kompozici z časů klubové elektroniky a taneční scény, zároveň jsou v něm nastíněny otázky detailní podoby hodnot, potřeb, tužeb a emocí v mediálních obrazech.