Mladí
Matteovi a Juliette je dvacet let. Mezi jejich dvěma náhodnými setkáními sledujeme dva paralelně probíhající izolované příběhy o bolesti, jež postihla oba mladé ve stejný okamžik. Jemu umírá matka, ona čeká dítě se svým profesorem. Mají dvacet čtyři hodin na učinění zásadního životního rozhodnutí.
Matteovi a Juliette je dvacet let. Jednoho rána se náhodně setkávají, jejich životy se na malý okamžik prolnou, aby se opět vrátily do svých izolovaných kolejí. Matteo se vyrovnává s vážnou nemocí matky a absencí otce, v italské Parmě studující Francouzka Juliette čeká dítě a těžce prožívá odmítavý přístup partnera, který je zároveň jejím profesorem. Oba mladí čelí neschopnosti dospělých vyrovnat se s těžkými životními situacemi a jsou nuceni poprvé objevit vnitřní sílu, jež jim umožní překonat intenzivně pociťovanou bolest. Dvacet čtyři hodin, které dělí jejich dvě setkání, znamená pro oba osamělce zásadní životní zvrat. Pozoruhodný režijní počin bratrů-dvojčat Mazzieriových zaujme především exteriérovými sekvencemi, které vzdáleně připomínají scény z pařížských ulic, kde neklidná kamera pronásleduje protagonisty filmů francouzské nové vlny.