Lilya 4-ever
Horizonty / 2003 / Lilya 4-ever / Švédsko 2002
Také ve svém třetím snímku se švédský režisér Lukas Moodysson, autor úspěšného filmu Láska je láska (1999), věnuje osudům mladých lidí. Bez patosu zachycuje příběh šestnáctileté Rusky Lilji a jejího kamaráda Volodi, dětí ponechaných na pospas životu ve vybydleném postkomunistickém sídlišti.