Portrét
Obraz připomíná staré fotografie. Střídají se ustrnulé záběry mužů a žen na pozadí přírody a rozpadající se dřevěné osady – od zimy do zimy. Jen rekvizity a prostředí naznačují způsob existence těchto většinou starých lidí s jímavými, pokorně odevzdanými tvářemi. Šumí vítr, šelestí listí, krákají vrány, štěkají psi, ozývají se rány sekerou. Jen měnící se roční doby zrcadlené přírodou a plynoucí řeka vnášejí do elegického obrazu usmířeného bytí pohyb a přítomnost života. Portrét získal hlavní cenu na letošním ročníku festivalu krátkého filmu v Oberhausenu.