Cesta do Narragonie
Devět umělců z různých koutů světa se plaví na obnovené ""lodi bláznů"" do imaginární země zvané Narragonia. Režisér sleduje s kamerou tuto cestu - metaforu touhy po absolutní svobodě vyjadřování a alternativní formě společenských vztahů, založené na upřímnosti a otevřenosti.
Azart je jméno lodi zkonstruované v roce 1916, na které se plaví skupina podivných jedinců, tvořících dohromady divadelní soubor. Loď bláznů, jak je jimi samými přezdívaná, byla inspiraci inspirována stejnojmennou knihou Sebastiana Branta z roku 1494, popisující mysteriózní plavidlo plné výstředních osob - vyobcovaných ze společnosti pro údajné a takzvané šílenství. Devět umělců z různých konců světa se plaví do imaginární země zvané Narragonia. Režisér postupně představuje každého z nich, devět různých pohledů na fenomén tajemné ideální země. Touha po absolutní svobodě pohybu a vyjadřování, po alternativní formě společenských vztahů, založené na upřímnosti a otevřenosti. Loď bláznů se plaví podél západního pobřeží Evropy, čas od času se zastaví v nějakém přístavu a uspořádá divadelní představení. Bergerův pozoruhodný snímek polemizuje na ploše několika miniportrétů s objektivně vnímanou definicí šílenství. Odvraceje pohled od zažitých představ, klade otázku, kdo vlastně může být v dnešní době označen za blázna.