Daleko do nebe
Život Cathy Whitakerové naplňuje ideální představu o dokonalé americké ženě konce 50. let. Bezchybná matka, manželka a hospodyně se však náhle ocitá v životní krizi... Formálně vytříbená pocta hollywoodským „ženským“ filmům 50. let získala řadu ocenění.
Na podzim roku 1957 se v Hartfordu v Connecticutu odehrává příběh Cathy Whitakerové – dobře situované ženy v domácnosti, která dosud měla na práci jen dohlížet na bezchybný chod velkého domu s pomocí spolehlivé černé služky Sybil, dobře vypadat a milovat své dvě děti a muže Franka. Právě ze strany manžela, který pracuje v místní televizní společnosti, však perfektní život dokonalé americké hospodyňky, jako vystřižené z dobové verze amerického Cosmopolitanu, dostane vážnou trhlinu... Nejnovější snímek Todda Haynese vzešel z produkční společnosti Stevena Soderbergha a George Clooneyho jako formálně vytříbená pocta klasickým hollywoodským „ženským“ filmům 50. let, především dílům Douglase Sirka.