Růže z Andalusie
Sestra Angela je mladá, 21-letá jeptiška. Ráno prodává med na místním trhu, odpoledne se tajně schází s mladými muži v bungalovu na břehu moře, kde provádí jistou, na jeptišku docela překvapující činnost.