luXus
Portrét britského abstraktního malíře Philipa Digglea, koncipovaný jako dynamická a barevně nespoutaná koláž názorů osob, které ho obklopují, archivních materiálů, filmů a videa z let 1983 – 96.
Portrét britského abstraktního malíře Philipa Digglea, koncipovaný jako dynamická a barevně nespoutaná koláž názorů osob, které ho obklopují, archivních materiálů, filmů a videa z let 1983 – 96, snažící se proniknout do mysli originálního umělce a obsáhnout podstatu jeho specifické tvorby.