S láskou Liza
Třicátník Wilson Joel zoufale hledá vysvětlení zdánlivě naprosto bezdůvodné sebevraždy své milované ženy Lizy. Jeho život se však postupně rozpadá na kusy. Skvělý Philip Seymour Hoffman v hlavní roli.
Wilson Joel se po sebevraždě své mladé ženy Lizy ocitne v naprosté izolaci. Liza neměla k dobrovolnému odchodu z tohoto světa zdánlivě žádný důvod: byli s Wilsonem šťastní, úspěšní a moc se milovali. Zanechala dopis na rozloučenou, ale Wilson ho nedokáže otevřít. Nikdo není schopen mu pomoci: ani nechápaví kolegové, ani přátelé, kteří to s ním myslí dobře, ani Lizina zmatená matka. Neschopen najít útěchu, ocitá se Wilson čím dál víc mimo realitu. Začne čichat benzin a jeho život se pomalu rozpadá na kusy. Zároveň se zoufale snaží najít nějaké vysvětlení – přitom není schopen otevřít Lizin dopis, který stále nosí v kapse. Intimní příběh vypráví o hluboké ztrátě a jejím překonávání, o životě zničeném v důsledku neočekávaného úmrtí a o tom, jak ho znovu dát dohromady.