Dnes a zítra
Čtyřiadvacetiletá Paula má pouze 24 hodin na to, aby sehnala nějaké peníze na nájem. Jinak jí hrozí, že zůstane na ulici. V zoufalství zkusí vydělat si peníze prostitucí. Pravdivý portrét dnešní mladé generace v Argentině.