Milwaukee, Minnesota
Albert je zvláštní. Slyší mluvit ryby pod ledem. To je tajemství, díky kterému se stal přeborníkem v rybaření. Všem kolem jde o jeho dobře ukryté peníze. Albert je ovšem mnohem chytřejší, než si kdo myslí. Přinejmenším ví, že Milwaukee není v Minnesotě.