Odvážní neodpočívají
Basile Matin měl bizarní sen. Zdálo se mu, že dnešní noc může být jeho poslední. Aby zvítězil nad smrtelností, rozhodne se, že už nikdy neusne. Naprosto absurdní příběh, který porušuje všechna pravidla a neustále překračuje hranici mezi realitou a fantazií. Pokud vůbec nějaká existuje.