Na začátku byl pohled
Představte si portrét Rakouska, jak by ho natočil Jan Švankmajer a David Lynch, inspirováni Kabinetem Dr. Caligariho: to vám napoví, jak vypadá experimentální film Na začátku byl pohled režisérky Bady Minckové. Rakousko viděno přes staré pohlednice krajiny mezi Erzbergem a Salcburkem se proměňuje v něco mezi snem a noční můrou.