Kámoš
Příběh o přátelství, lásce a slávě je vyprávěním o čtyřiadvacetiletém Kristofferovi, který se ze dne na den změní z bezvýznamného outsidera v populární osobnost televizního byznysu. Kristofferovy videodeníky se totiž náhodou dostanou do ruky vlivného televizního producenta. Novopečená hvězda má ovšem jeden velký problém: kamarádi se od ní začínají odvracet.
Příběh o přátelství, lásce a slávě je vyprávěním o čtyřiadvacetiletém Kristofferovi, který se živí instalováním billboardů. Poklidný život bezstarostného mladíka se však změní v okamžiku, kdy se jeho přítelkyně Elisabeth rozhodne, že spíš než po jeho boku by se jí dařilo s vlastním šéfem, a opustí ho. Kristofferovi se jeho malý, bezpečný svět rázem rozpadne na kusy. Začne si připadat jako beznadějný outsider. Jednoho dne se ovšem jeho videodeníky náhodou dostanou do ruky televizního producenta stanice TV2, který má na starosti i populární show „Karsten Tonight“. O několik týdnů později je už Kristofferův život veřejným tajemstvím: televizní diváci se ovšem baví nejen jeho každodenními drobnými příhodami, ale i osudy jeho přátel – jeho nejlepšího přítele Geira a počítačového designéra Stiga Ingeho… Kristofferova budoucnost najednou vypadá růžově – všichni se o něj zajímají a usilují o jeho přízeň. Hvězda televizního byznysu má ovšem jeden velký problém: kamarádi se od něj začínají odvracet. Ví, že je musí získat za každou cenu zpátky – ale jak?