Život jedné dívky
Mladá internetová pornohvězda, její otec, trpící Parkinsonovou nemocí, její producent, budoucí přítel… a její snaha pochopit matčinu záhadnou sebevraždu.
Film o světě mladé dívky, která se živí jako internetová pornoherečka. Snímek se soustřeďuje na její vztahy s otcem, který trpí Parkinsonovou nemocí, s nejlepší přítelkyní, s producentem porna, budoucím přítelem, a vypráví také o její snaze pochopit záhadnou matčinu sebevraždu. Je to příběh viděný ženskýma očima, zkoumá nový druh voyeuristické sexuality, nezatížené pocitem viny, typický pro nastupující generaci. Jeho hrdinka se snaží najít své vlastní limity stejně jako limity těch kolem sebe. Ve své první hlavní roli se objeví zatím neznámá Juliette Marquisová, jejího otce s Parkinsonovou nemocí pozoruhodně ztvárnil James Woods.