Fassbinder v Hollywoodu
Ačkoliv slavný režisér Rainer Werner Fassbinder nikdy v Hollywoodu nepracoval, byl americkou kinematografií ovlivněn a obdivoval ji. Dokumentarista Robert Fischer se vydává do dnešního Hollywoodu a konfrontuje jeho dnešní podobu s ukázkami z Fassbinderoých filmů i s výpověďmi jeho bývalých spolupracovníků.